Sommaren...

Uppdatering ;) sommaren kom?? sommaren gick, jisses vad tiden går fort...Redan september, what??!! Har hunnit med ett besök ner till skåne i sommar, chillat vid poolen hemma o inte gjort så mycket annat...ja förutom att ordna saker o ting för kära mor <3 Saker o ting blir ju inte lättare för henne direkt, men just nu känns det stabilt, tack vare den hjälp hon får med sina mediciner o hennes "kompis", en kontaktperson via kommunen.
 
Har fått fortsatt jobb på ambulansen till årsskiftet o måste säga att jag trivs så himla bra där. Har helt underbara kollegor!!
 
Mycket av fritiden går åt till träningen, men så länge det känns bra kommer jag att fortsätta med det. Vet ju hur jag ska hantera mig själv om det blir för mycket :/ Två senaste veckorna har det varit mycket, nya program, nya steg o nya tider...Förra helgen var en underbar upplevelse i träningens tecken med underbara vänner <3 Supersaturday i globen :)) Nästa år igen!!
 
Nu är det söndag morgon o vi väntar att klockan ska bli 13 så vi får packa väskorna i bilen o åka iväg till kallax...därifrån tar planet oss till underbara Rhodos, sol o värme, massor av kärlek i en hel vecka!! Ladda batterierna inför den lååååånga mörka hösten!
 
Ha det bra, det ska jag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0