REDAN JUNI??!!

Så det sket sig...det där med uppdatering en gång i månaden ;) Men en snabb uppdatering ...igen... Trivs som fisken i vattnet på mitt jobb :)) Har helt underbara kollegor på ambulansen!! Jobbet på mottagningen är nästan för stillsamt för mig, blir såå rastlös av att sitta i telefon, men det går det oxå. Hade ju faktiskt inte tänkt jobba så mycket som jag gjort men nu är det snart ledighet så spinner på 2 veckor till!!

Känslorna har farit lite berg o dalbana denna vecka...kommer ju inte ifrån att min kära mor vissa dagar har så dåligt minne och har svårt att föra ett samtal :( men låter känslorna komma...försöker oxå tänka att det är som det är, jag kan inte stoppa det utan försöka istället bara finnas till det vad jag kan o hinner...

Sist men absolut inte minst, dom underbaraste nyheterna på länge...jag har blivit moster!!! Till en liten prins, som inte har namn ännu...längtar till juli så vi kan åka ner till skåne o nosa o mysa med lillhjärtat <3

Hoppas att sommaren blir varm med mycket glädje o massor med minnesvärda saker att se tillbaka till!! Väntar på att älsko ska komma hem så vi frå grilla, chilla, plantera nån blomma o njuta av nån kall dryck :))

Ha det gött folks <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0