Såå

Hej o hå

Passar på att skriva några rader här innan det e dags för jobb! Har varit ledig hela veckan o nu jobbat helgen, nästan. Bara kvällen kvar...

Måste säga att jag faktiskt mår ganska bra....har trots PMS kännt nån slags inre ro inom mig....förutom att man kan känna sig lite irriterad på vissa saker dessa "speciella" dagar i månaden, hahaa..

Skönt att våren e på gång, man känner sig aningen piggare när det är ljust :)

Nästa vecka på torsdag ska vi med mami till sus igen, då får vi svaren på undersökningarna som gjorts senaste veckorna. Känns skönt på ett sätt att äntligen få ett svar på sina frågor....vilket jag hoppas att vi får!! Det e ju inte sagt att det livet blir nåt enklare men ett svar är ändå ett svar, o man måste lära sig att leva med svaret.

Längtar till nästa vecka o tränigen, det har blivit som ett måste :) o nu har man inte tränat på flera dagar!! Nytt release på combaten ser jag framemot :)) På fredag blir det ett rejält pass, release party och 4-5 olika pass, får se om man överlever det :/ Spännande...

Nä nu e det dags o plocka ihop fruktpåsen och åka mot kalix lassan, ha en fortsatt trevlig söndag!!

Kramis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0