Tired of everything!

Ja e såå trött, trött på allt just nu...känns det som! Kan inte hitta nån balans i mitt liv, kanske för att det inte finns tid eller är det för att jag inte TAR mig tid...Allt känns bara så jobbigt och känner mig så negativ till allt. Det finns dagar som känns sååå bra men även dagar som jag helst av allt skulle slippa. Kan inte riktigt komma på vad det är som gör mig så, hur ska jag säga...splittrad?! Ja, det har varit mycket, ja det är fortfarande mycket och ja, jag är en sån som funderar för mycket, men ändå...har aldrig kännt så här tidigare??!! Kanske allt som hänt och varit har dragit musten ur mig....vette fasiken, men det känns tungt, tungt på alla sätt och vis...Är ju en människa som brukar ha energi, en människa som brukar ta mig ur de jobbigaste perioderna oxå, men....ähh, som sagt, vette fasiken...

Känns som att jag har lust att "bara skita" i allt, fan, jag försöker och försöker...
Nå ska tycka synd om mig själv ett tag till så får vi se om allt känns lite bättre sen :)

Don´t worry, be happy...eller??!!

Kommentarer
Postat av: M

älskar dig. /lillasyster

2011-01-27 @ 13:58:17
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Nipura

Tack <3 Love u too

2011-01-31 @ 21:01:36
Postat av: Nipura

Tack <3 Love u too

2011-01-31 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0