Loooong time no see ;)

Hej hopp, lever än :) Kan inte fatta att jag inte ens skrivit hej sen i augusti?? Har nog varit full rulle ;) Jepp, så är det, men den här gången på ett bra sätt, mitt sätt, när jag känner för det :))

Allt känns rätt bra just nu, snart 2:a advent, hoho vad tiden går fort :/ Ja alltså det skulle kunna komma snö typ NU, helst igår! Jag skulle vilja ha ett nytt jobb, typ snart ;) hahaa....TYP ;)

Har tänkt en hel del på livet och vilka val man gör i livet??!! Just nu känner jag för att byta jobb, men ändå får jag som inget gjort på den fronten...jo har sökt 1 jobb, lär väl ändå inte få det, men man måste försöka ;) Känner att jag skulle kunna göra vad som helst, bort från vården...ett tag iaf... Känns som att det har varit så mycket sorg, sjukdom o elände att jag vill ha ett jobb med mer glädje, förstå mig rätt, jag älskar mitt jobb, men tyvärr så kan inte jag elr mina kollegor påverka situationen med alla sparkrav!! Man ska väl ändå inte vara helt "död" efter jobbet...o så pendlandet....mörkret....neee, usch o fy!! Nåt nytt på jobbfronten behöver jag!!

Nu ska jag umgås med gubben en stund, den bästa gubben som finns <3

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0