Sommar :)

Hej hopp

Här har man inte varit o skrivit under hela sommaren, hmmm....tagit en paus från allt, kan man väl säga!! Om mindre än 1 vecka börjar verkligheten....för 1 vecka iaf, sen ska jag unna mig ledighet i ytterligare 1 månad, det behöver o förtjänar jag :)) En utlandsresa till turkiet ska vi oxå göra, ska bli sååå skönt, förhoppningsvis?! Denna gång har vi bestämt att ta med mamma, vet ju inte om det blir så många resor för hennes del....nobody knows, only the future will tell...o så åker ju syrran med oss.

Den här sommaren har jag verkligen försökt ta det lugnt...o det har jag väl lyckats med ganska bra, tycker jag ;)
Mår rätt bra nu, o som min psykolog sa, så har det hänt otroligt mycket med mig, o då pratar vid om min egen insikt om hur jag var o hur jag är...vad jag ska tänka på för att inte hamna på "botten"...

Ser framemot hösten på ett sätt...ska bli så roligt att leda aerobics igen, det e ett sånt toppen gäng man har att göra med <3

Det som blir med mamma, det blir....det är inget jag kan påverka på nåt sätt, förutom att skaffa hjälp, till henne och till oss anhöriga när det väl behövs...Hoppas innerligt att hon får en hel massa bra dagar ännu i sitt liv!!

Summa sumarum: härlig sommar o förhoppningsvis härlig kommande höst....och jag mår ganska bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0