Det är inte som ni tror ;)

Ja måste nu en gång för alla berätta att förändringarna i mitt liv ABSOLUT inte handlar om att skaffa fler barn!! Har ju fått en del frågor angående detta :) Men nej och åter nej, inga fler barn!
Kan ju säga att det handlade om jobb, mer eller mindre tänker jag inte förklara, men vi har lagt det åt sidan, ett tag iaf, sen får vi se vad framtiden har att erbjuda?!

Var förbi hos mor igår och fick sån konstig känsla, hon var liksom förvirrad på ett sätt och sa saker som jag inte riktigt förstod :/ Så nu har vi pratat, jag o lillesyrrorna, om hur vi ska gå vidare med den här saken. Måste försöka få henne att förstå att hon inte kan "ljuga" för oss, eller att hon måste lära sig att säga som det är. Kan ju hända att hon haft mycket funderingar oxå men får en konstig känsla av att det är nåt annat...men men vi får väl se...
Till imorgon har hennes arb.givare ordnat ett sk rehabmöte, vad de har tänkt återstår att se...

Annars är det väl som det brukar, växla mellan arbete, hemmaliv och träning....mer hinner man inte med, eller ja kanske man skulle hinna, men allt beror ju på vad man vill prioritera :) Fick en ny bok hem igår som heter helhetsmetoden, handlar om tankar känslor och beteenden och maten, givetvis. Började läsa i den på kvällen efter tränningen och det känndes som att jag inte kunde lägga undan den. För det är ju faktiskt så att det finns alltid nåt där bakom till varför vi gör eller är på ett visst sätt....hmm, krångligt, ja att förklara men att läsa om kognitivt beteende verkar mycket intressant. Får väl åtrekomma om ämnet när jag fått mer kött på benen, inte bokstavligt, för det behövs inte, hellre mindre, men ni förstår, hahaa :)

Nu ska jag återgå till nåt annat, lilleman och jag har ledig dag, så han väntar att mamma ska komma o leka. Kanske en promenad där ute i slasken :( Hade ju gärna haft vårvinter ett tag till, köra skoter o sånt men verkar som att vädergudarna vill annat. Nå inte för den delen det e ju kul om sommaren oxå skulle komma, men det e ju på tok för tidigt här...antar att det ännu hinner bli vinter ;)

Att lida är svårt, att lida utan att älska är svårt.

Att älska utan att lida är inte möjligt. Att älska är svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0