Still alive

Hej hopp vad tiden rinner iväg!! Har inte hunnit skriva på länge, tidsbrist, orkeslös eller what ever....Har varit en lång o tröttsam vecka, tripp till uppsala med härliga kollegor och jobb hela helgen...Känns som att man gått på högvarv hela veckan, men nu äntligen kan man varva ner??!! Trodde jag...hade totalt glömt bort att jag bokat bord på loppis :/ såå bara plocka ihop grejernaa o iväg med dem imorn. Tur jag har en underbar lillasyster som ställer upp för mig, tar hand om mina barn så jag kan i lugn o ro åka dit själv. Annars e väl hälften av grejerna tillbaka hemma, fortare än kvickt! Konstigt att man har prylar hela jävla förrådet fullt, hur man änn rensar o försöker röja undan. Konstaterade för mig själv att det är nog en hel del pengar som går till barnens kläder, skor o leksaker som man inte ens tänker på....förrän man rensar!! Men så är det, bara materiella ting, inget att fundera så mycket över...

Nästa vecka ska vi med mamma till sjukhuset o träffa en geriatriker, som det så fint heter....får väl se vad dem har att säga...Har inte haft tid att prata o umgås med henne senaste tiden o vet faktiskt inte riktigt hur hon har det??!! Vi var där o åt middag idag iaf, största delen hade nog syrran o hennes kille gjort men det var trevligt, huvudsaken det....o mamma tyckte nog att det var roligt o ha oss där, även om det var en kort stund för sen var det ju halloween fest hos kompisar med barna. Tycker det här med halloween e ganska onödigt som så mycket annat som kommer från USA!!

Nu dusch o en liten stund mys med gubben innan man slockar!!

puss

Kommentarer
Postat av: Hemppuli

Så klart jag ställer upp! Love you guys!

2010-11-01 @ 20:24:39
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0