Tears

Hej hopp, har varit ledig en hel vecka, barnen har haft höstlov :) Riktigt skönt förutom att tiden går så fort.
Har utan att överdriva haft förkylning i snart 1 månad o blir snart knäpp om det inte ger med sig...saknar träning o vill gärna ha min energi tillbaka.

Har under veckan haft en hel del tid att fundera över saker här i livet....känner mig så jävla ledsen just nu....varit med morsan till läkaren, träffat spesialister o ännu mer funderat över henne o hennes sjukdom!! Känns som att mina känslor hunnit ikapp mig nu, blir så ledsen över allting....magen strejkar, energin borta o tålamodet tryter ibland o det känns inte bra!!

Har bestämt mig för att försöka ta det lite lugnare nu....låta tiden avgöra, för att vi kan hursomhelst inte påverka nåt just nu...

Lördag kväll o vi har haft det riktigt mysigt här hemma....nu är barnen i säng, tar mig en kopp kaffe och försöker att lätta mitt hjärta lite...kanske en liten promenad med hunden i de vackra vintervädret....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0