Så less

Jag har bestämt mig, idag ska jag ta tag i saken för sista gången, orkar inte med att folk velar fram o tillbaka...Idag kommer jag att slå näven i bordet, säkerligen sårar jag många men nu är jag less, jag är så in i helvete less...Vill man ha mig kvar i sitt liv, ja då får man banne mig bestämma sig...Det finns inga rätta stunder...att skjuta det framåt löser inga problem...det måste göras nåt nu, NU!! Känns jobbigt att blanda sig i vuxna männsikors liv, men när den ena är sjuk o den andra är alkoholist, så känns det som att jag måste blanda mig i, det har jag gjort...väntat, väntat på att saker o ting ska bli annorlunda...."jag lovar, nu ska det bli ändring"...JO hej, tjena, jag tror oxå på jultomten...
Nä, nu e måttet rågat....
Love u mum <3
/Ninnu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0