Mamma kysser tomten <3

God Jul :) sitter vid mitt nya matbord o lyssnar på julmusik...skinkan e på griljering som bäst, skåningarna snart i Happis...hoppas på frid o fröjd denna jul...

Just för tillfället känns allt helt ok...

Hade besök av världens bästa Heikkan idag...han kom med en sån fin julblomms tjosan, Tack <3 Det var precis vad som behövdes på mitt nya bord :)

O så var Therese in på kaffe en sväng :)

Nu ska jag bara försöka ta det lugnt, njuta av stunden, glömma alla bekymmer för några dagar, för det kommer ju nya...

Snart fyller älskling år, ska försöka hålla mig vaken till midnatt så mamma får kyssa sin alldeles egna tomte :) Grattis världens bästa "gubbe"

O Riktigt God Jul till Er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0