Time goes by....

Hej hopp...hinner inte skriva här så ofta, men en snabb uppdatering :) Idag fyller min älskade, söta lilla gubbe hela 4 år <3 får en att tänka på hur fort tiden egentligen går, huvva, hänger inte riktigt med!!
Jag har hittat mitt jag, tror jag, där inom mig finns jag, nånstans....ser ljuset i tunneln....sakta sakta så börjar allt se ljusare ut!! Grävde nog ner mig i skiten totalt denna vinter, men so what, det som har varit har varit och nu tänker jag bara blicka framåt, försöka iaf!! Att lära sig prioritera sig själv är fan inte lätt men ett måste, har jag insett nu. Man blir så mycket gladare, får mer energi och det bästa tror jag att man blir starkare, både på insidan och utsidan...beror väl en hel del oxå på vad man menar med att prioritera sig själv, men för mig handlar det en hel del om träning :)) Jag har verkligen hittat tillbaka till den där känslan som träning ger dig, oh vad härligt!! Och så har jag ju lärt mig att allt inte behöver göras så jävla pedant, inte just nu, inte just idag...vilket inte heller är så lätt...för mig som kontrollmänniska :/ Men det blir bättre och bättre för varje dag...tror jag eller hoppas iaf ;) I helg har vi firat Stoffes kalas, det gick bara bra, som vanligt. Mycket presenter som han tyckte om :)) Jobb i helg och helgen efter det dags för kalas igen, då sessans tur!!
Om jag ska avsluta denna uppdatering så måste jag säga: det går bra nu, syster, det går bra nu ;) Från nån svensk hiphop låt, minns ej...men känslan finns där!!
Over and out, take care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0