A new year

God fortsättning....har verkligen haft en skön jul med nära o kära...dock så var ju inte min egen lilla tomte så kry, men han verkar ha återhämtat sig nu. Måste bara säga att det e skiiit jobbigt när karlar e sjuka, hoh hoh.
Har en bra känsla om det kommande året, men ropar inte hurra eller jippii än. Verkar bli en hel del förändringar för personer runtomkring mig o ska jag vara ärlig så skulle det inte skada med lite förändringar även för mig själv. Är såå j**la trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till....jojo, borde röra på mig mer och bla bla, men inte just nu, har liksom inte hittat inspirationen. Men den finns där i tankarna heeeela tiden...borde det här, borde det där, men ändå känns det som fan, nee jag ids inte...

Jobbade hela nyårshelgen, ja verkligen jobbade....känns som att man e skitless på jobbet oxå....äh behöver älta saker hela tiden, vill liksom få ut alla negativa skit saker o känslor som finns inom mig, men det e inte så lätt alltid...har varken tid eller möjlighet...eller jo kanske, men får inte fingrarna ur arslet för att göra förändringar....

Fifan, det blev inge vettigt den här gången heller....men det känns likson liiiite lättare :/

Hoppas på ett bättre år 2011...förra året sku man nästan, bara näsatn radera....men återigen, alla saker har väl sin mening....
Undrar bara VILKEN??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0