Life goes on....

Så är det bara, livet går vidare...o det måste jag oxå!! Behövde en liten time out, tid för tankar och tid för tårar...o det har det varit, en massa tårar...men livet fortsätter....Den stora uppgiften jag har framför mig är att jag ska lära mig att leva för idag, för den stunden som är just nu! Jag måste lära mig att släppa taget om vissa saker, saker som jag ändå inte kan påverka. Som min såå kloka storasyster sa till mig, tänk positiva tankar, gör sånt som får mig att må bra, det finns så mycket som man grubblar över som man ändå inte kan påverka. Jag är så bra på att ge andra kloka direktiv i livet så jag glömmer bort mig själv...ibland...ganska ofta...dagligen...hmmmm....skärpning Nina!!

Har iaf en underbar helg bakom mig, på alla sätt!! Bra musik, härliga människor att umgås med och för att inte glömma "stötdämparen" i mitt liv, mitt allt, gubben <3 Tack för att du finns!!

I de värsta stunderna i ens liv måste man lära sig att se vad man har kvar, inte bara vad man förlorat, så passar på att säga TACK till alla de viktiga personerna i mitt liv som gör livet värt att verkligen leva, inte bara sitta o se på. Ni vet vilka ni är!

Love/Ninnu

Kommentarer
Postat av: BigSys

Härligt att läsa sys! Jag vill bara påminna dig om att komma ihåg att även TACKA DIG SJÄLV! Vi är såå duktiga på att säga tack till alla människor runtomkring oss, och det ska vi också, men vi glömmer väldigt ofta bort oss själva där med! Jag hade pass med mina kollegor igår och alla tackade mig så hemskt mycket och då fick jag även påminna de om att tacka sig själva för att de kämpat så bra och gett mig energi! Tack sys för att du finns och jag tackar mig själv för att jag får vara din syster :)

LOVE <3

2011-02-17 @ 11:56:53
URL: http://bigsys.blogspot.com
Postat av: Nipura

Ja, det e sant...vi får inte glömma oss själva...Tack Nina :)

O tack själv yster <3 u!!

2011-02-24 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0