Valborg o några tårar....

Försöker vara glad o tänka att det är valborg o man ska fira våren....visst är jag det oxå, men det finns så mycket ouppklarade saker som gör mig så ledsen...

I´m trying, I´m really trying....men det verkar vara så att den som försöker ordna upp saker o ställer upp för allt o alla så gott det går ska ändå må skit :/ Ja fy fan vad livet känns jobbigt ibland...
Försöker blunda o tänka positiva tankar men det går liksom inte så bra alla gånger....

Fäller nån tår medans jag skriver...i hopp om att det ska lätta på trycket lite....bokstäverna blir lite suddiga, sminket kladdar ner mina ögon....tankarna snurrar....skärp dig, ryck upp dig....men o andra sidan så finns just nu lite tid att fälla tårar så fortsätter med det en stund....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0