Vägen

Det sägs att livet är som en väg, man vet aldrig vart den svänger, hur många gropar och hur mycket elände man kan hitta efter vägen....Nu känns det som att jag kört efter en väg som leder till en mörk håla...finns det några vägar ut därifrån....försöker se ljuset....hoppas, önskar så innerligt att jag kunde se skyltar som visar att motorvägen är bara en liten bit bort!! För hur härlig är inte känslan av att kunna köra på en motorväg...i natten... med mycket ljus o lampor....utan annan trafik, utan hinder, utan något som stör....snart, kanske snart....hoppas.....önskar, längtar...

Ser en liten ljusglimt, men när jag är framme vet jag inte.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0