Städat

Då är äntligen hemmet städat!! Hinner aldrig städa på en dag o det e såå irriterande....hur man änn försöker så har dygnet för lite timmar....men nu doftar det gott o det känns så skönt :))

Skulle visserligen behöva tvätta alla fönster utvändigt men vädret verkar inte vara på min sida idag, nå men det finns ju andra dagar...

Var på en liten shopping runda på förmiddan, med sessan o Hempsu :) O så nöjd o glad man blev, hittade mig en jacka, modell lite längre som jag önskat mig redan förra året, så det var inte så mycket o fundera på....o ett par stövlar, ruskigt sköna Rieker, känns som tofflor på fötterna.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske rasta barnen på gården, låter som att båda behöver komma ut o lufta sig lite....jo jag själv oxå!! Ganska roliga dem däe ungarna, ena stunden leker de så fint tillsammans andra så är det krig o man ska ta sönder det den andra gjort, huh huh....

Lördag kväll blir väl här på hemmaplan, skulle kanske ha lite lust att skaka på rumpan lite men men.....det e ju så slitsamt på söndag sen....We´ll see...

Nu lite mellis sen ut o lufta våra hjärnor :)) Pusseli puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0