Myys

Hösten är här o känslan att man vill pyssla om här hemma :) Så jag har varit o inhandlat lite nya prylar som kuddar o plädar o ljus för att få lite mys känsla! Men det är inte billigt....varför ska allt vara så dyrt?? Nå men det svider ju bara en gång...

Vi hade en otroligt skön semester på cypern...men en vecka är nästan för kort....det blev sol o bad för hela slanten. Inga utflykter eller liknande, det ville inte barnen, nog så varmt. Men inte gör det mig nåt, lika skönt att ta en promenad till stranden eller bara slappa vid poolen. Alla var nöjda över resan <3

Idag ska jag jobba kväll, hade gärna varit ledig....har sånt sug o städa o pyssla här hemma :) Jaa, jag vet, dem flesta förstår inte hur jag kan tycka att det är roligt att städa, men jag bara älskar när man får röja o plocka undan saker o ting!! Inte alltid förstås men för det mesta....

Nu ska jag umgås en stund med gubben när han kom på lunch <3

Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du kompis du e inte ensam och va lite hmm"småknäpp" på att tycka att STÄDA e kul, de e gött att få boa och bona in sig inför vintern, det finns såå fina grejer nu i affärerna man vill bara ha och ha %) pyssla på du- vi ses.

//kram din vän

2010-09-16 @ 21:19:12
Postat av: Hempsu

sie oot kyllä semmonen pysslare! :D

2010-09-17 @ 11:21:31
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0