Måndag

Måndag eftermiddag....o jag har sån lust o bara släppa loss, ta en rejäl fylla med andra ord o shake that ass :)) Har varit så turbulent o jobbigt senaste tiden så vet inte riktigt hur jag överlevt....I´m a survivor??!!

Känner smått att den helvetes långa förkylningen oxå släpper o energin börjar hitta tillbaka...nu ska här göras lite ändringar...både vad gäller livet, hemmet o sist men inte minst mig själv....Har kommit fram till att jag inte kan låta mig själv alltid komma i sista hand...inte om jag ska överleva....

Men vad gör man om man hela sitt liv varit den som tänker på alla andra först, låter sig själv vara tills det finns tid o ork...som det aldrig finns...det finns alltid nåt i livet som liksom kommer ivägen....

But It´s my time now....or is it.....

Kommentarer
Postat av: Santeri

Det är din tid nu. Ta din tid. Finn din tid. Skratta, gråt och skratta. Många kramar <3

2010-11-17 @ 21:40:47
Postat av: N

Tack för kramarna Santeri <3 Ja, det e konstigt hur skratt o gråt kan få en människa att må en gnutta bättre....Måste verkligen bli bättre på att ta mig tid....för mig själv!!

2010-11-22 @ 05:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0