Funderingar

Livet har bestått av föööör mycket funderingar senaste tiden....jag ger mitt allt, lite därtill oxå, men vart leder det??!! Jag orkar inte alltid vara den starka, jag har ofta varit det men nu känner jag att jag inte är det nån mer.. Inte är jag samma person som jag varit, den självsäkra, glada, spralliga, starka Nina som jag tidigare varit...

Kanske måste bara acceptera det, vi förändras, många runtomkring har ändrats, så varför inte jag oxå...

Hur väl känner människor mig egentligen och hur väl känner jag människorna omkring mig?!!! Det har hänt så mycket senaste tiden så jag vet varken in eller ut...o ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag vill veta nåt mer om nån längre?! Själviskt? Egoistiskt? Ja, kanske men so what! Man kommer till en punkt i livet där man ger o ger men inte får tillbaka...inte på det sättet man trodde när man gav allt, o lite därtill....

Äh det här verkar inte så vettigt heller...skulle nog bara behöva släppa allt o få vara för mig själv bara....inte vet jag....

Är nog bara såå less på allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0