Förstår inte alltid

Ja då har vi haft ett sk rehabmöte....vad innebar det?? Jo de tog upp alla saker som inte funkade för morsan och på vilka grunder, ja det kan man nog undra!! Kort o gott, ett möte där man ville veta hur mycket är hon kababel till att arbeta och en lista hade skrivits på alla de saker som hon inte gör bra!! Säger bara fy fan...förstår inte människor alltid!! Hur i helvete kan man trycka ner en människa så genom att inför flera människor bara rabbla upp saker som man inte duger till och inte enligt arbetsgivaren sköter på ett korrekt sätt!! Var finns EMPATI??

Känner mig oerhört kränkt som dotter, då kan man undra hur morsan mår.....

Har pratat och försökt trösta henne genom att förklara hur hon duger och att man inte ska ta allt så ordagrant som sades....

Nu är jag så jävla förbannad och trött....änn har jag inte talat till punkt vad gäller denna "rehabplan"

Ni kommer att få höra mer från mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0