Så mycket just nu :/

Eländes elände....är så jävla arg o frustrerad just nu så det finns inga ord....Man tror att människor kan ändra på sig men det går inte om de inte själv vill!! Just nu tänker jag göra mitt allra bästa för att mamma ska få det så bra som möjligt o det får kosta vad det vill....orkar inte med mer skit längre!! 

Imorgon kommer att bli en tuff dag, men det måste till drastiska förändringar! Säger bara, lägg korten på bordet, för du, du kan inte och får inte förstöra för vår familj längre!! Ta hand om dig själv om du kan, för nu är måttet rågat!

För er alla kära runt omkring mig, det ska bli bättre, det MÅSTE bli bättre!!

Mamma, vi finns här för dig, precis som du funnits där för oss <3

Nu ska jag försöka sova en stund, inte grubbla för mycket o ta tag i saker med nya krafter imorgon!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0