Myyys <3

Så har veckans bästa stund kommit...helgen alltså, o en ledig sådan :) Har plockat o städat lite här hemma efter jobbet, måsten!! Sen har vi myst o bastat med knattarna, ganska trötta såna....

Eldar o dricker ett glas vin för att fira minisemesterns start :) Passar samtidigt på att skriva några rader här....det känns faktiskt otroligt befriande att skriva några rader gojja....istället för att grubbla över massa saker i livet.
Att jag inte gjort det tidigare, hmmm

Nu ska jag sätta mig ner med gubben en stund....försöka skriva ner på en lista grejjer som man ska komma ihåg att ta med sig....börjar vara ett tecken på att man blir äldre...allt ska skrivas ner, nåja, sånt e livet :))

Ha en trevlig fredagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Hej min vän!

Va kul att läsa din blogg, du blir nog en bra och framför allt rolig "bloggerska" ja jag hoppas att ni får en fin semester där nere i värmen "du" ni förtjänar det efter allt.... saknar dig och promenaderna... det har blivit slarv med dom nu men we will be back... =)

2010-09-10 @ 22:01:35
Postat av: Anonym

Jepp, lite slarv har det ju blivit, men som du säger, we´ll be back!! Idag har det gått bra....vi ses till helgen kompis, ha det bra i Luule :))



Kramis

2010-09-14 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0