Lördag o party

Ja, så var det lördag....har lämnat barnen hos fammo o här sitter vi nu, gubben o jag, vid köksbordet men varsin dricka!! Känns sååå tomt o tyst i huset, man vet som inte riktigt vad man ska göra??!!

Nå jag bestämde mig för att göra fransk manikyr på mina korta naglar men nej, det gick inte...resultatet såg helt fördjävligt ut...så jag tänkte sätta lösnaglar, har ju köpt nån gång men inte använt....surprise, limmet hade torkat, så det blev inga lösnaglar heller!! Så åter ett försök med fransk manikyr, men resultatet blev återigen fördjävligt!! SUCK....så då blev det vanlig klarlack igen...
Hoppsan där gick en timmer bara så där...

Nu är det snart dags för dusch o fix o sen ut på blues station o lyssna på slybullit, ett band som spelar sååå jävla bra rock n´roll!!

Har en hel del att göra imorn innan resan så ikväll blire lugna puckar ??!!!

Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: hempsukka

haha, du skulle ha sagt till så hade jag kunnat komma å hjälpa med naglarna :D käppa du!

2010-09-05 @ 23:08:58
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0