Egentid :)

Snart dags att föra lille-mannen till dagis....sen tänkte jag hinna gör nåt roligt på min "egentid" dvs de 2 timmarna jag har innan det är dags för jobb!! Hade tänkt söka mig nå nya köksgardenier, det e nog dags att byta snart. Ett par shorts till utlandsresan, riktiga shorts, inga hotpants som det finns massor av!! Att det ska vara så svårt...har hela sommaren sökt efter såna men icket...Gillar inte dem korta som rullar sig upp i ni vet vars hela tiden o så ska man hålla på o dra ner dem, nee fyy så opraktiska!!
Annars har vi nog det mesta vi behöver för resan, ska gå igenom medicinskåpet ännu!! Har nog inte riktigt fattat att det bara är 4 dagar kvar tills vi åker....imorn måste man nog gräva fram resväskorna :))

Hade ett långt samtal med mammas bästa väninna igår....det är många som har mycket funderingar kring hennes sjukdom??!!?? Men jag har inga svar....ta en dag i taget.....gör det bästa av dagen idag....jobbigt, men så är det tyvärr :( Hoppas allt löser sig!!

Ska bli såå skönt att "slippa" allt i en vecka o bara vara, har varit för mycket allt skit senaste tiden! Men så är det väl här i livet....försöker att inte vara bitter, jag är inte den typen, men tyvärr så kommer dem känslorna oxå ibland...känslorna om hur orättvist livet är!! Jaa, jag vet, allt har en mening och jag mer än nån annan har tjatat om det....men det är åndä såå jävla fel!!

Älskar dig min kära mamma o hoppas verkligen att vi får många lyckliga år tillsammans innan den där skitsjukdomen tar dig ifrån oss!!

Peace <3

Kommentarer
Postat av: Santeri

Roligt att du skaffat blogg! :D



Snart semester så du får njuta <3 kram

2010-09-03 @ 09:09:04
Postat av: Anonym

Ja du Santeri...nåt måste man göra för att hålla hjärnan i trim...så gott det nu går :) Ja det ska bli såå skönt med semester!!

Kram på dig vännen <3

2010-09-03 @ 10:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0