Glädjebesked

Ja måste ju skriva om nåt roligt ibland oxå :) Har fått två glädjebesked denna vecka, verkligen roligt att höra!! Jag håller tummar o tår för att allt ska gå vägen...Vågar ännu inte säga vad det handlar om men de människor det berör vet ju och det är väl huvudsaken!!

Varit förbi hos min kära mor idag...ja där är det nu äntligen dags för förändring!! Flyttlasset åker imorn, om så inte hela men det är en bra start iaf. Hoppas och önskar så att hon ska få må bättre än hon gjort den senaste tiden....senaste åren, kanske man sku kunna säga....

Jag ser ljuset i tunneln, har väl sagt det nån gång tidigare, men nu känns det så, och det tänker jag leva på....leva för stunden, för den här stunden, då allt känns på nåt sätt mycket lättare och framförallt lite ljusare <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0