Give yourself a break

"Du är så stark, det klarar du, kämpa, kom igen" är vanliga saker som jag trott om mig själv....fram tills igår...då bröt jag ihop totalt...så kom alla känslorna på en o samma gång...alla de känslor som jag inte tillåtit mig själv känna senaste året...de kom som ett brev på posten!! Jag fick sån ångest, kunde inte sluta gråta, kunde inte stanna kvar på jobbet hela dagen ut utan var tvungen att ge mig...JAG?? Ge mig?? Ja faktiskt...måste inse det...Tänker inte spekulera eller fundera, för om sanningen ska fram så har jag ju faktiskt innerst inne vetat att jag inte jämt kan hålla på som jag gjort...ge 120% aldrig riktigt stanna upp o känna efter....

Så nu ska jag ge mig själv lite tid...hur länge eller på vilket sätt....det står väl skrivet i stjärnorna...

Peace <3

Kommentarer
Postat av: bi

2011-02-04 @ 16:20:03
Postat av: BigSys

Hmmm... Detta låter inte bra... Du som sa till mig att inte glömma bort mig själv. Visst är vi alltid bättre på att ge råd till andra? Ta hand om dig själv nu!

Kram och vi rings i helgen!

2011-02-04 @ 16:22:02
URL: http://bigsys.blogspot.com
Postat av: Santeri

Tänker på dig Nina. Ska komma förbi nån dag och ge dig en bamsekram! <3

2011-02-05 @ 18:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0